Màster universitari en Màrqueting de Mitjans Socials
Facultat de Dret, Economia i Turisme
El màster en Màrqueting de Mitjans Socials o en Social Media Marketing (60 ECTs) respon a un programa en el camp de l'administració d'empreses i TIC que pretén formar titulats en Turisme, ADE i altres branques de coneixement (comunicació, geografia, enginyeria, etc.) que desitgin una especialització.
En la societat actual, Internet, les xarxes socials i les tecnologies mòbils han esdevingut eines bàsiques per la comunicació i la presa de decisions de persones i organitzacions, propiciant canvis profunds en el comportament dels consumidors i presentant nous reptes i oportunitats per a les empreses. En aquest context, són més necessaris que mai els professionals experts en màrqueting que dominin les noves Tecnologies de la Informació i la Comunicació (TICs), especialment els Social Media.
PRESENTACIÓ:
Dijous 17 de juny, a las 18:00h
Dissabte 19 de juni, a las 16:00h
XATS AMB L'ESTUDIANTAT: els dies 16 i 17 de juny de 16 a 20 h i el 19 de juny de 10 a 14 h / 16 a 18 h
Xateja amb l'estudiantat clicant sobre la icona del costat dret
MÉS INFORMACIÓ:
Coordinadora: Estela Mariné Roig
estela.marine@udl.cat